Договірні гарантійні зобов'язання
- Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.
- Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії на увазі під собою безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічне за призначенням пристрій в разі неможливості ремонту.
- Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), і даного Договірної гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника з заповненими полями і розписом покупця.
- Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання і гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
- Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:
- втрати гарантійного талона (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-постачання), наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавці;
- розбіжності серійних номерів комплектуючих з зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-постачання);
- пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих;
- наявності механічних пошкоджень (помятости, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертою маркуванням виробів, неразбочівимі серійними номерами;
- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
- наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
- з ознаками горіння або димлення вироби (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
- наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п .;
- несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
- виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
- при неповній комплектації вироби, відсутності додається документації, драйверів, сполучних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
- роботи вироби з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
- невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
- збоїв програмного забезпечення;
- некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
- а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
- У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
- Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо воно не може бути відремонтовано, на підставі висновку Сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів або до 90 днів за домовленістю сторін, без урахування часу транспортування. У деяких випадках доставка товару в Сервіс-центр може здійснюватися за рахунок Покупця
- Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
- товар новий, тобто який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, потертостей і т.п .;
- програмне забезпечення не змінювалося, на лічильнику телефону не більш як 5 хвилин розмови;
- збережені: повна комплектація, ярлики, пломби, плівки цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування.
- Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.
- Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії на увазі під собою безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічне за призначенням пристрій в разі неможливості ремонту.
- Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), і даного Договірної гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника з заповненими полями і розписом покупця.
- Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання і гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
- Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:
- втрати гарантійного талона (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-постачання), наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавці;
- розбіжності серійних номерів комплектуючих з зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-постачання);
- пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих;
- наявності механічних пошкоджень (помятости, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертою маркуванням виробів, неразбочівимі серійними номерами;
- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
- наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
- з ознаками горіння або димлення вироби (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
- наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п .;
- несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
- виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
- при неповній комплектації вироби, відсутності додається документації, драйверів, сполучних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
- роботи вироби з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
- невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
- збоїв програмного забезпечення;
- некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
- а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
- У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
- Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо воно не може бути відремонтовано, на підставі висновку Сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів або до 90 днів за домовленістю сторін, без урахування часу транспортування. У деяких випадках доставка товару в Сервіс-центр може здійснюватися за рахунок Покупця
- Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
- товар новий, тобто який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, потертостей і т.п .;
- програмне забезпечення не змінювалося, на лічильнику телефону не більш як 5 хвилин розмови;
- збережені: повна комплектація, ярлики, пломби, плівки цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування.
додатки
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті через:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
- якщо відсутня заводська упаковка
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- покупець
- зобов'язаний перевірити товар при отриманні на поштовому відділенні або ж за адресою доставки. В іншому випадку претензії по комплектації, пошкоджень Продавцем прийматися не будуть!
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті через:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
- якщо відсутня заводська упаковка
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- покупець
- зобов'язаний перевірити товар при отриманні на поштовому відділенні або ж за адресою доставки. В іншому випадку претензії по комплектації, пошкоджень Продавцем прийматися не будуть!